Friday, January 14, 2011

:+:Carre4??:+:

Salam uollsss...
today mood bercuti......n9 saje ye...hehe.......

First time jejakkan kaki ke C4 Rahang,Seremban..................setelah C4 ni berzaman bukak...rase last year kut....dh setahun rasenye C4 ni bertapak kt bumi sban.....,br la ari tu p jejakkan kaki...........tu pun x tau la cmne leh sesat p cna...ekekeke.....

Ni aktiviti wajib beliau ye bile p shopping.....selain dr main2 kt playland...........

Adik??ikut je mane mama,papa & kakak melangkah....diam sokmo......baik anak mama yg sorang ni...syg die... :) emmuaahhh..

Antara yg best dlm C4 ni..sbb ade Laksa Shack........fav gak ni...........yummy..yummy...
lain2....?ade la KFC...........kopitiam...x bape nk menarik la.....p2 lenggang la sgt....parking siap bole pilih2 lg........hubby parking betul2 dpn pintu masuk..amat la mudah ye kwn2.......

X tau la nape lenggang je..maybe org lum gaji??mungkin gak la kut..........ataupun C4 ni jauh dr town??x mungkin jgk.............
tp kan..antara C4 ni dgn Tesco baru...best lg Tesco baru tu..sbb??ade OFO...ade 2,3 butik baby best2......brg pun teratur je.........C4 ni biase2 je laaaa....

Sekian laporan sy ttg C4 br di sban...ewah...ekekeke....

3 comments:

sheila said...

lom penah pegi lagi sbb tiap kali balik semban je mcm byk nau tmpt kene pegi

iNa said...

kak...
hehe..ina yg duk sban ni pun br sekali je jejakkan kaki...tu pun ntah cmne leh sesat ke rahang nun........
akak lg la plak,sesekali blk kn....

Shima said...

tesco baru kt seremban tu ok skit dari tesco yang lama ala2 makro je.