Wednesday, September 9, 2009

:+:Happy 29th Birthday Papa:+:

b..Salam..
Juz nk share... :P..
Today 09/09/2009...genap la huby ina 29 tahun........... :P
Cam cntik je tarikh tue kan...2 n 9..........
Num fav hubby ina pon 9 ...hehe..
Utk papa..
Selamat Hari Lahir,syg......
Moga pjg umur slalu...
murah2 rezeki...
Semoga kebahagiaan ini berkekalan hingga akhir hayat.....
"My love for you grows and grows with each passing year"
..You are still the man of my dreams...
..I can't imagine living without you at my side. ..
"Happy Birthday to the love of my life..."
psstt....no gift for this year.........hehehe........no budget la syg...
Juz my wish...& my hope......for you,for me n for us........
Luv u darling..emmuaahhh..

6 comments:

nita said...

epi besday to asben dik yerr..

semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki dan semoga ikatan perkahwinan berkekalan :)

Anonymous said...

happy bithday utk en.somi ina.tiup lilin pas buka la ek..hehe

zai@umiaiman said...

hepi besday utk husbn ina yer.. cantik sgt no hr ni...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

hepi besday utk somi ina ye..

Shida said...

hepi besday untuk husband ina..sama umo dgn kita la..semoga u all berbahagia selalu..

iNa said...

kak nita...Nana..kak Zai...Zura n Kak Shida...

thanks for the wish...
macih byk2 yer.. :)