Monday, August 3, 2009

:+:TaG Dari MIENA:+:

Tag dr Miena....
tq ya bg tag.... :)
..............................................

1. Apa perasan sekarang..........
Happy.. :)

2. Saya nak makan nasi........lauk yg mak sy masak......ari2 nk mkn lauk mak tp x dpt.. :(

3. Saya x suka orang yang.....suka menunjuk,meninggi diri mcm dia sorang je betul..

4. Impian saya menjadi....... isteri & ibu yg terbaik.....

5. Haiwan yg saya tidak suka......ulat gonggok...huhuhu...

6. Saya harapkan dapat.......kami sekeluarga dikurniakan ALLAH kesihatan yg baik,dimurahkan rezeki..

7. Jika boleh diputarkan masa saya nak.....emm...aiseh..zaman bile ye??ape ye??hihi......

8. Saya pada 10 thn akan datang......emm...dh ada ank dlm 3 org... :) Nkj jd ibu yg berkejaya bole?hehe..Aset??Insyaallah....

9. Hp saya adalah...Sony Ericsson C902 n Nokia 6110 Navigator...

10. Saya pernah bercinta sebanyak...yg main2 cintan 2 org....yg serius cintan pun 2 org,salah seorang nye my hubby.. :)

11. Saya suka pada handphone...takat ie xde handphone impian lg...hehe..tp xtau la kut2 hubby belikan hp br ke..ekekekke........

12. Kawan2 saya smuanya....baik ati n suke amik berat...syg korang..emmuahh..

13. Pernah dikhianati oleh....takat nie belum lg la yg serius...takat skit2 tue ade la..tp x simpan lam hati..

14. Apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda.....berharap agar dia menyesali apa yang telah dia lakukan.......jgn buat kt org lain plak..huhu..cian tau..

15. Senaraikan 5 orang untuk di tag
5 ye??...emm..
1) Kak Eynda
2)Kak Rinna
3)Sis Posh
4)Illa Ms Butterfly
5)AdikManje

0 comments: