Wednesday, June 17, 2009

:+:NaPe saya DeMaM??:+:

sbb????
sbb sy nk tumbuh gigi.....aduhhh................

Demam Nabila dh ok.........tp bangun2 je tido pg td,Nabila bgtau mama......"mama,akit gigi..".......

Alahai..ciannye ank dara nie.......
Mama bg minum panadol suspension je,ade kurang skit sakitnya.........
Tp pelik.....b4 ni tumbuh gigi lom pnah demam or sakit lg....ni 1st time....

Nabila dulu lmbt tumbuh gigi...dh 1yr++ pon still lum tumbuh2..mama dh risau sgt2 dh.......
tup2 skali tumbuh 4 skali..hah...amik mama..........2 atas 2 bwh...tp time ni x sakit plak...huhu....
Cian anak mama............
emmmmmmmm...sape ade petua ke cara2 nk kurangkan sakit gigi tue??
leh share ngan ina x??tq..tq..




6 comments:

sesemutku said...

semut bg minum gripe water...ada tulis tuk utk kembung ngan tumbuh gg kalo tak salah...alhamdulillah, nuri xda la sakit gg/bengkak gusi..just demam saja...

eynda said...

Betul...minum gripe water (akak angguk2 ni..nampak tak??)

sis_nita said...

salam ziarah dari akak.. anak2 dara akak dua-dua lum penah kena sakit gigi lagi.. tu yg takde pengalaman tu.. tapi kalo asben akak, selalu laa dia sakit gigi..

iNa said...

Mut..
gripe water ya??k,thanks...nti ina belikan tuk nabila :)

Kak Eynda...
hehe...nmpk..nmpk... :)

sis Nita...
tq drop by.....
tula...Nabila pon 1st time kene..huhu..cian tgk die...asyik sebut2 sakit gigi je..

ira_kecik said...

inakira lambat gak nabila tumbuh gigi ek, balqis 8 bulan dah tumbuh gigi bawah 2 batang , tapi alhamdulillah la dia tak demam ke ape, so tak tau la camner cara nak ilangkan rasa sakit gigi tu...

iNa said...

ira...
aa..nabila lmbt tumbuh gigi...tp sekali tumbuh 4 btg terus..he...2 atas,2 bwh........

Cpt Balqis tumbuh gigi ya... :)