Wednesday, June 24, 2009

:+:AwARd From YaTie:+:

Ina dpt award lg..hepinyeeee... :) ...
tq so much Yatie...
...........................................................................
Syarat dan ketentuan utk AWARD ni :
1- Buatlah posting yang memuatkan gambar award ini di blog kamu.
Ok....done... :)

d

c

a

2- Sebutkan siapa yg memberi award ini beserta link blognya.
Award ni ina dpt dr Yatie ... http://roshayatie.blogspot.com/

3- Beri award ini kepada 5 sahabat kamu.
5 ya??ok..nk bg kt......

1)Sis Posh
2)Illa~Ms Butterfly
3)Kak Ieda
4)Sis_Nita... (hahaha..gelak dulu...hehe...hampun,jgn marah kak)
5)Luv_ma


4- Kunjungi blognya dan beritahu ada award dari kamu untuknya.
Ok...Done...

5- Lakukan hal yang sama seperti yang memberi award ini kepada kamu.



4 comments:

sis_nita said...

salam dik..
cantiknyerr awards tu..
okeh2.. akak akan rembatt jap lagikk..

sis_nita said...

dik,
akak dah folo2 blog kamu ehh..
ari tu tak leh nak folo..
aderr keliwon laa agaknyerr..
tak cayerr..?
sila laa nengok kat follower kamu..
gambar saperr yg chomel tu..
hahaha!

POSH76 said...

ina...tq dear....santek sgt itu award...akan ku tepek di blog ku...

iNa said...

kak nita..
patut la masuk2 je blog td dh ramai follower...ehehe...hakak rupenye.......
comei2...comei2...


sis posh...
welcome sis... :)