Thursday, April 8, 2010

:+:My LittLe AngeL:+:

Dah lame janji nk tepek video mase scan ni...
Ari ni br tepek..huhu...
Vid ni pjg sgt......... :)
Tp klau tgk betul2...mase memula skali dh nmpk tangan baby gerak2... :)
Sgt2 teruja...




12 comments:

Alida Ali said...

srnknya dpt tgk baby dlm perut...jelesnya bila la saya pun dpt dekat2 cam ni....6 thn lps takde beria sgt masa mgandungkan anak hehe..

Azmiezas said...

Syoknya..

Mesti rasa teruja kan??..

Jangan lupa jaga kesihatan tau..

iNa said...

Alida...
betul.....ina pun teruja lebih sgt preggy kali ni...mcm ngndung sulung plak..hehe...

kak azmiezas.......
mmg teruja kak..
Insyallah ina jaga baik2... :)

ikiqzana said...

teringt dpt baby masa dulu2..

take care yer iena.

LiAnA said...

adoiiii rindunya saat ni...

iNa said...

tq kak zana....

kak zana n kak liana...
rindu ke??ape lg...cpt2 la..he..

CatlinaFly said...

teringat masa e-ein dlm peyut hehehe :)

Nana said...

caya tak, wlpun kita ada pnglaman mengandung, rasanye sape2 pun ak teruja tgk bb time scan, xkira la mengandung kali keberapa pun kan?hehe

POSH76 said...

me yg bc excited...jg diri & baby baik2 taw hehe

iNa said...

catlina..hehehe..teringat kenangan terindah kan....

iNa said...

Nana..
betul..setiap anak adalah kenangan yg sgt2 indah.. :)

Sis posh... :)
TQ...

eynda said...

Tersentuh tengok clip ni..kalau hari2 akak tengok agaknyer akak tambah lagi sorang kot nanti hihi...